جوش شیرین و تاثیر آن بر متوقف کردن ریزش مو و رشد آن

تاثیر جوش شیرین بر ریزش مو , جوش شیرین و تاثیر ان بر متوقف کردن ریزش مو و رشد آن : بر هیچ کس پوشیده نیست که جوش شیرین ماده ای همه کاره است . شما می توانید برای تمیز کردن خانه،پخت و پز و یا حتی برای برخی از مسائل پزشکی از آن استفاده نمایید.

تاثیر جوش شیرین بر ریزش مو

اما ایا تا به حال از خود پرسیده اید که ایا این ماده بر روی رشد موها نیز تاثیری دارد؟

بله،جوش شیرین مزایای شگفت انگیزی برای موهای شما دارد.

می توانید به طور منظم این ماده را به شامپوهایتان بیافزاید تا موهایتان تقویت شود. این محصولی ایمن و به صرفه است و به طور طبیعی موهای شما را پاک کرده و سالم نگاه می دارد.

۱-جوش شیرین مواد مضر را حذف می کند.

جوش شیرین حذف باقی مانده از محصولات مو کمک می کند. ممکن است مواد شامپو، اسپری ها و کاندیشنر ها روی مو باقی مانده باشد و موجب چربی سریع مو شود .

۲- جوش شیرین کلر را حذف می کند

اگر شما مکررا شنا می کنید احتمالا می دانید که کلر می تواند به موهای شما آسیب می رساند.حتی می تواند موجب تغییر رنگ مو شود!جوش شیرین کمک می کند تا کلر را از مو و پوست سر خود پاک کنید، آن را در برابر آسیب محافظت کنید.

۳-جوش شیرین باعث افزایش رشد مو می شود

هنگامی که موهای شما از باقی مانده مواد شیمیایی پاک می شود ، رشد مو افزایش می یابد . جوش شیرین بهتر از شامپو می تواند موهای شما را تمیز کند .
در اینجا چگونگی استفاده از جوش شیری برای پاک کردن پوست و مو توضیح داده شده است.

مرحله اول : برای شروع، جوش شیرین را با آب با نسبت ۱ به ۳ ترکیب کنید. برای موهای تا سر شانه ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین کافی است. نسبت به بلندی مو‌ها می‌توانید مقدار جوش شیرین و آب را کم یا زیاد کنید. می‌توانید این محلول را هم برای موهای خیس و هم خشک استفاده کنید. فقط باید این ترکیب را از ریشه تا نوک موها بمالید. حدود ۳ دقیقه صبر کنید و بعد موها را با آب گرم شستشو دهید.

مرحله دوم: شستشوی مو‌ها با سرکه

برای ساخت این محلول به مقداری سرکه سیب یا سرکه سفید و آب با نسبت ۱ به ۴ نیاز دارید. برای کمتر کردن بوی سرکه می‌توانید از اسطخودوس، قرض نعنا و یا روغن رزماری در این ترکیب استفاده کنید. برای این که محلول وارد چشم‌ها نشود سرتان را خم نمایید و ترکیب گفته شده را به مو‌ها بمالید. بعد از چند ثانیه موها را با آب سرد آبکشی نمایید. آب سرد باعث حفظ رطوبت، نرمی و درخشندگی موها می شود.

معرفی محلول رشد مو دکتر نوروزیان

دکتر نوروزیان بعد از تخقیقات زیاد در راستای بهبود داروهای رشد مو و درمان ریزش مو توانسته است محلولی را تهیه کند که به همراه برخی از داروهای درمان ریزش موی دیگر در یک پکیج به نام لاناریا عرضه می شود . برای دریافت اطلاعات کافی در رابطه با داروی رشد موی دکتر نوروزیان می توانید از طریق زیر ارتباط برقرار کنید :

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان در کمیل میباشد اما از مدتی پیش به دلیل ترافیک ایجاد شده در آن مکان و حتی بسته شدن مسیر تردد به دست متقاضیان بیشمار این پکیج در مرکز مطب و داروخانه دیگری امکان ویزیت و دریافت پکیج فراهم شده است. آدرس مطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان را از طریق ۴ دسترسی برای شما درج مینماییم: توجه داشته باشید تمامی این آدرسها به یک مرکز مطب و داروخانه منتهی میشود و درج دسترسی های مختلف به جهت سهولت مراجعه شما از مسیر راحت تر و سریع تر به مرکز مذکور میباشد.

مشاوره و اطلاعات پکیج دکتر نوروزیان لاناریا و استعلام آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

۰۲۱۶۶۹۰۰۴۸۷

۰۹۱۹۰۷۳۷۳۷۰

تلگرام: HairTeb

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *